środa, 25 września 2013

Od Kasumi

Poznałam tego wilka. To był Hades, jeden z wilków z mojej "przeszłości". Cofnęłam się dwa kroki. Wilk się zaśmiał.
-Na nic się zda twoja ucieczka... Mamy rachunki do wyrównania...-zawarczał i uśmiechnął się. Wpatrywałam się w niego przestraszona, podkuliłam ogon. Wiedziałam, że to co mówi to prawda. Nigdy bym mu nie uciekła. Poza tym.. Dobrze wiedziałam co się ze mną stanie..
-Długo mnie szukałeś ?-spytałam próbując ukryć strach. Uśmiechnął się i zaczął krążyć dookoła mnie.
-Oj.. Całe wieki...-przewrócił mnie na grzbiet i stanął nade mną. Uderzył mnie łapą w pysk i zostawił na nim ślady po pazurach. Odszedł kawałek, żebym mogła wstać. Wiedziałam, że to podstęp, ale i tak wstałam. Tak jak się spodziewałam gdy tylko to zrobiłam Hades skoczył na mnie i zaczał mnie gryźć. Ja nie pozostawałam mu dłużna. Wilk złapał mnie za brzuch wiec go puściłam. Rzucił mna z całej siły o skałę. Poczułam jak pękają mi żebra. Basior powtórzył to jeszcze 5 razy. Po ostatnim podszedł do mnie. Byłam zbyt wyczerpana by wstać. W oczach mi ciemniało, oddech miałam coraz słabszy. Usłyszałam smiech.
-Rachunki mamy wyrównane, moja droga..-powiedział, polizał mnie delikatnie po pysku i odszedł. Wtedy byłam przekonan, że to juz koniec.

CDN

Hades

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz