niedziela, 29 września 2013

Od Sazana c.d. Megan

-Wiesz Megan Redar miał powód by go zabić. Nikomu o tym nie mówiłem ale na samcach z mojej rodziny ciąży klątwa. Mój ojciec dowiedział się co trzeba zrobić aby ją zdjąć. Tą klątwą obłożyła nas wilczyca, która była drugą żona założyciela mojego rodu. On podarował swoje insygnia swojemu jedynemu synowi a nie jej synom. Aby zdjąć klątwę trzeba zabić trzech potomków synów tej wilczycy i jednym z nich jest Redar. A żeby zdjąć z siebie tą klątwę teraz ja muszę zabić Redara i jego dwóch braci. A propo naszej rozmowy tych różdżkach to powiem że różdżki nie mam ale w mojej rodzinnej watasze samce mają laski. A każda laska jest przekazywana z ojca na syna. Mi ojciec ją już dał więc mogę pokazać co umiem. 
Megan dokończ.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz